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<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Dear Colleagues,</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>   </DIV>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><SPAN lang=EN-US 
style="mso-ansi-language: EN-US">The Center for Canadian Studies of the 
University of Brussels is pleased to announce the recent publication of a new 
monograph about postcolonial/Canadian drama:<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">  </SPAN>Marc Maufort, <I>Transgressive 
Itineraries. Postcolonial Hybridizations of Dramatic Realism</I> (Brussels: 
P.I.E.-Peter Lang, 2003, ISBN: 90-5201-178-8, 250 pp.). This book analyzes the 
myriad ways in which various English Canadian, Australian and New Zealand 
playwrights have dramatized Europe’s ethnic or First Nations “Other” in its 
multiple guises.<SPAN style="mso-spacerun: yes">  </SPAN>The work explores 
the new realist aesthetic developed by such prominent Canadian playwrights as 
Judith Thompson, George Walker, Guillermo Verdecchia, George Seremba, Djanet 
Sears, Betty Quan, Marty Chan, M.J. Kang, Tomson Highway, Daniel David Moses and 
Drew Taylor (For more information, please consult the publisher's website: <A 
href="http://www.peterlang.net">http://www.peterlang.net</A>)</SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="TEXT-ALIGN: justify"><SPAN lang=EN-US 
style="mso-ansi-language: EN-US"></SPAN></FONT><FONT face=Arial size=2>Professor 
Marc Maufort<BR>English Department CP 175<BR>Université Libre de 
Bruxelles<BR>50, av. F.D. Roosevelt<BR>1050 Bruxelles<BR>Belgium<BR>Tel.: ++ 
32-2-426-04-37<BR>Fax: ++ 32-2-650-24-50<BR>E-Mail: <A 
href="mailto:mmaufort@ulb.ac.be">mmaufort@ulb.ac.be</A></FONT></P></BODY></HTML>